۱۳۹۲ مرداد ۲۹, سه‌شنبه

انتخاب دور آخر بشریت، قدرت یا کمال؟!

آشنایی بیشتر با استاد محمدعلی طاهری و آموزه های عرفان حلقه (عرفان کمال)
 
 
 هر چه گفتیم جز حکایت دوست در همه عمر از آن پشیمانیم

استاد محمدعلی طاهری به هیچ وجه سیاسی نبوده، نیست و نخواهد بود.
و زندان رفتن ایشان نیز  فقط بخاطر طرح نظریه صلح فراکل با دیگران که عظمت کوه های قدرت سیاسی متفرق در جهان را منهدم می سازد، بوده است. 
او انسانی الهی است که خود زخم خورده سیاسیون، اقتصادیون، و معنویت گرایان قدرتمدار و سیاست باز می باشد.
نظریه جهان شمول و فراکل نگر این انسان الهی که صلح با خود،با خدا، با جهان هستی و صلح با دیگران را نشانه رفته است، همه قدرتمداران ظاهری و پنهانی بشریت را به لرزه و وحشت و اضطراب انداخته است. تا جایی که حتی قدرت های شرق و غرب و غیره نیز نه تنها به ایشان کمکی نخواهند کرد بلکه نهایت مکر و حیله را برای انحراف و تخریب این مسیر پاک و الهی نموده و همچنان می نمایند.
محمد علی طاهری و همه رهروان راستینش هرگز دست نیاز به سوی سیاستمداران قدرت طلب دراز نخواهند نمود، چرا که شبکه قدرت تنها در صورت وام دار نمودن و تفرقه بین صالحین، شاید به ظاهر ادعای کمک و مساعدت به ایشان را خواهد نمود.
هر گونه تبلیغات وسوسه انگیز و تحریک کننده انحرافی که از رویه های نخ نمای تاریخی شبکه قدرت محسوب می گردد، هیچگونه تاثیری در تخریب و تفرقه روند ارتقاء بینش رهروان راه کمال ندارد و تنها آزمون راستی سنجی مدعیان کمال تلقی خواهد شد و بس.
راه کمال دیگر هیچ نیازی به ترفندهای سیاسی و... شبکه قدرت ندارد . انشالله
وَإِذْ يَمْكُرُ بِكَ الَّذِينَ كَفَرُواْ لِيُثْبِتُوكَ أَوْ يَقْتُلُوكَ أَوْ يُخْرِجُوكَ وَيَمْكُرُونَ وَيَمْكُرُ اللّهُ وَاللّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ(انفال/30)
هنگامى را که مکر می کردند و نقشه مى‏کشيدند که تو را به زندان بيفکنند، يا به قتل برسانند، و يا از مملکت خود خارج سازند؛ آنها چاره مى‏انديشيدند (و نقشه مى‏کشيدند)، و خداوند هم تدبير مى‏کرد؛ و خدا بهترين چاره جويان و تدبيرکنندگان است!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر